September 22, 2010

f = frequency

我的心脏,狂跳不止。
连续几个小时。

用手搓揉着胸口,却没有好一些。



如果没有办法用生理状况来解释的话。
我想我感受到了一些,别于一般的频率。



P/S:
"It's a sensitivity that we humans don't have. But animals through millions of years of evolution have developed it, and that's how they have been able to survive as a species. It is run or perish." Says Pararas-Carayannis, author of the 2001 book "The Big One: The Next Great California Earthquake -- Why, Where, and When It Will Happen."

12 comments:

Anonymous said...

http://www.chelationtherapyonline.com/anatomy/p60.htm

jiOnG said...

hmmm....

Elijah How 立恒 said...

r u sensing the frequency we are unable to feel? maybe u r evolving and become more like animals~

马修 said...

是喝了咖啡或汽水吗?

Loreta said...

Elijah How:
I'm bug, so I'm indeed an animal. Lol~

马修:
昨天是喝了点咖啡,可是平常不会这样。而且是到了现在还是会有狂跳的感觉,一时一时的,两天了。

Anonymous said...

想我啊? 哈哈哈~
我有时喝了咖啡会这样的,有时烦时也会那样~


-wind-

Anonymous said...

想我啊? 哈哈哈~
我有时喝了咖啡会这样的,有时烦时也会那样~


-wind-

Loreta said...

wind:
你不会写你的名字在Name/URL那里啊?哈哈。
对咯好想你,话说明年回去的机票确定了,31/01/2011-07/02/2011,你在吗?

Anonymous said...

不是新年的话基本上都在的
嘻,不好意思,我还真不会写在那叻~
这样也行啦,反正知道我是谁就好啦

-wind-

Loreta said...

有方便的不写,真是的。
那就是那时候你不在咯?

Anonymous said...

有整个星期...应该有几天有在的~
等我翻翻日历,然后才book时间,哈哈
-wind-

Loreta said...

哇,我刚才算一下时间好像不够用。
有7天。
年三十,初一和初二当然是留给家人和亲戚的。还剩4天。
一天大学朋友,一天中学朋友。剩下2天。
之前说过要去跟爱珍骑脚车去掉一天,剩下1天。
你啊,算进大学朋友那一天啦,哈哈。